WE´RE GONNA LET IT BURN

Vardag / Permalink / 0
såå himla härligt med helg! som jag längtat. idag fredagsmyste vi med gofika och lunch ute, och slutade tidigt. och idag blev äntligen min ansiktsbehandling av! 
 
det var sjukt spännande faktiskt & jag ska göra de fyra gånger till för bäst resultat. det är en behandling slipar bort översta hudlagret utan att det gör ont! den tar bort döda hudceller, tar bort damm, smuts och ger huden mer lyster. efter första gången kan man få en lite irriterad hud då man verkligen rensar, men efter några gånger ska den vara fräschare än någonsin! längtar :D bokade in en till tid redan på torsdag! läs mer här.   
samma ställe var vi ju på förra fredagen, då mamma & syrran fick massage :) så mysigt där! 
 
ikväll vilar jag, är så sjukt slut efter den här veckan. har jobbat tio timmars fyra dagar i rad och börjat ca 7. är ingen morgonmänniska alls. imorgon åker jag & pappa på stan och kikar på dator :D och sen ska jag kila lite sängkläder osv :) vuxet haha.
 
ha en bra fredagkväll/natt!  
 

Liknande inlägg

Till top