FÖRSTA DECEMBERHELGEN

Vardag / Permalink / 0
Hej fina ni! Hur har era första dagar i december varit? Lite mysigt och speciellt är det ändå att det blir sista månaden på året tycker jag. I år har jag och Erik dessutom gjort varsin kalender till varandra, för att göra det extra roligt. Det är ändå mycket som händer, stress och så vilket gör det roligare om man mysigt till det.
 
Vi bor hemma hos mamma & pappa sedan 2 veckor tillbaka, och det verkar bli ända fram till jul (eftersom hantverkarna som renoverar hos oss "glömt" beställa golvet till badrummet). Det är såklart kul att träffa familjen mycket men nu börjar jag sakna min egentid. Det är sällan en lugn stund vilket jag kan behöva ibland. 
 
Här kommer iallafall lite bilder från denna helg:
 
 
 
Jag beställde en liten lyxigare kalender detta år, från skincity. Är det något jag inte är lika brydd att lägga pengarna på, så är de just hudvård. Hittills så nöjd! Någon mer som har denna?
 
 
Dessutom har jag ju öppnat två av luckorna i Eriks kalender till mig, och då fick jag detta. Lite saker hem plus ansiktsmasker. Den lilla sprite-saken är ett läppbalsam som smakar sprite, såklart. Så sött och rolig grej! 
 

Liknande inlägg

Till top