HOME

Vardag / Permalink / 0
 
REALITY. Såhär har de senaste dagarna sett ut till största del för mig, inte fixat för bildens skull direkt.. Min favoritplats i lägenheten tror jag, ja, förutom badrummet som nu är 99% klart då förstås. Men jag älskar detta hörn, och att vi bor hemma igen och sover i vår säng är så skönt. Det är inte så julpyntat hos oss dock, men en stjärna, massa ljus och någon tomte finns det. Det räcker för mig. Älskar dessutom att det släpps så mycket serier på netflix just nu, om jag sett många senaste dagarna? Ja. Såklart från denna plats!
 
Jag tänkte visa er badrummet innan denna ledighet är över också, ska bara ta lite bilder först. Vi ska köpa en tvättmaskin och ett skåp till men annars är det så gott som klart. Är det något ni vill se?? Håll utkik isåfall.. 💕

Liknande inlägg

Till top