LÖRDAG + BADRUMSUPDATE

Vardag / Permalink / 0
 
 
Hej fina ni! Har ni en bra lördag? Vi har haft en sån konstig dag idag, tänkt göra massa saker men allt har blivit inställt. Istället har vi myst på här hemma, smakat min nybakade Snickerskaka (så god!) Och planerat lite. Dessutom har jag tagit lite nya bilder på badrummet som jag tänkte göra ett inlägg av här, men insåg precis att min datorn nu är på reparation eftersom den gick sönder förra fredagen.. därför kan jag inte behandla bilder till bloggen... Så tyvärr har jag inte möjlighet att lägga upp inlägget jag lovat er än. Däremot kan ni få dessa bilder som visar liten del av det! De är dock tagna med telefonen. 
 
Jag ska förbereda ett annat inlägg hit och sen blir det middag. Kvällen är oklar än så länge så den får vi se hur den blir! 

Liknande inlägg

Till top