GLOSSYBOX X BENEFIT

Vardag / Permalink / 0
Om jag var snabb att beställa när glossybox släppte sitt samarbete med Benefit?! Det kan jag lova! Häromdagen kom det på posten och jag tänkte dela med mig om innehållet, och mina favoriter...
 
Jag har egentligen inte provat så många produkter från märket innan men jag tycker designen är väldigt snygg samt att det är en hel del spännande produkter jag vill prova, så det är ju perfekt att få i dessa storlekar så det går att kanske hitta några nya favoriter :)
 
En vääldigt fin box :)
 
I detta samarbete fick man 6 produkter! 
 
California golden pink blusher. Hur fräsch vårrouge? Så taggad på att testa denna. GIllar att den inte ser superrosa ut, utan mer peach.
 
Primer, the porefessional: pearl primer. detta är benefits originalprimer + lyster! jag har provat den blåa tuben som är originalet men denna låter lite för bra för att vara sann..
 
Browvo, conditioning eyebrow primer. Jag har mörka ögonbryn men lite glesa på vissa ställen. denna är tydligen till för att ge en fylligare look på brynen och kan användas under natten eller innan smink. jag provar den redan ikväll!!
 
Sist men inte minst, denna maskara ser helt galen ut bara utifrån. badgal bang, volumising mascara. Volymmaskara med väldigt speciell förpackning. Ska bli spännande att testa!
 
Har ni provat någon av dessa produkter tidigare?? :) 

Liknande inlägg

Till top