SAKER ATT SE FRAM EMOT

Vardag / Permalink / 0
Det är ingen underdrift att början på detta år var något dålig, inte riktigt min period kan jag lova. Det som känns bra nu är att det känns så mycket bättre men det är väldigt mycket att göra med vad som ligger framför mig. Sommarsemestern är godkänd, det är varmare ute och mer saker händer hela tiden som gör vardagen roligare. Tänkte därför lista upp de saker jag ser mest fram emot just nu: 
 
- En weekend i slutet på denna månad. Lite utanför min comfortzone men samtidigt tvekar jag inte ens på att det kommer bli så bra! allt känns så självklart. Kommer berätta mer när det närmar sig men det blir en resa iallafall!
 
- Min brors student/bal. Min lilla lillebror ska ta studenten i år?? förstår inte riktigt men är så taggad på att fira honom. Känner mig ibland som en extramamma för honom, men det skiljer trots allt 8 år mellan oss :)
 
- Denna onsdag då plugg-gänget ska ses igen! vi har en ny medlem till truppen, en liten pojke på bara någon månad som vi ska få träffa! 
 
 

Liknande inlägg

Till top