You make me happy!

Vardag / Permalink / 7


©

Kom hem nyss från en stenhård fotbollsträning. Vill stupa i säng just nu men ska först hinna med packning inför morgondagen, lite spanskaplugg och nattfika.

Och ni ska bara veta hur glad jag blev när jag kikade på statistiken när jag gick in på bloggen. Den hade ökat till mycket mer än det dubbla!!! Hoppas ni stannar :)
Fast nu blev jag själklart lite nyfiken på vad som gjorde att ni hittade hit?? Det vore väldigt roligt att få veta vad som gör att statistiken stiger så regält som sagt ;)hihi.

Nej men nu ska jag duscha en sväng och sedan plugga spanska.
Godnatt darlings, och trevlig 1: advent!
#1 - - EMEIE VON JORDGUBBE:

jo verkligen!

min dag har varit bara bra, mysigt med advent, mensedan pluggat lite :/

#2 - - EN SVÄRMORSDRÖM:

Hehe ja äntligen. Jo visst e han snygg! Haft en trevlig Söndag! Gonatt!

#3 - - Anna:

Hittade din blogg genom Lily´s.. =)

#4 - - evelina:

fina bilder :)

#5 - - H:

Lite tal jag ska kunna till i veckan som sedans betygsätts!

kram

#6 - - m:

nice blogg!

#7 - - anonym:

så fina bilder!

Liknande inlägg

Till top