LOS OJOS

Vardag / Permalink / 0



I söndags hade jag såhär roligt. Jag lade på lite ögonskugga och gjorde en lätt sotning på ögonen så de blev mer markerade. Självklart förevigade jag detta strax därefter. Just för er alltså.

Nu är jag hemma igen (börjar bli tjatigt med allt flängande hit och dit)  efter att jag åkt med Mikaela och hennes familj till GB (skidbacke här) och såg på ESVA:s uppvisning. Efteråt skulle jag ta bussen hem, och då var klockan ungefär kvart över åtta. Vad tror ni händer? Joo, senaste bussen hade gått för en halvtimma sedan och nästa skulle dröja ännu en halvtimma. Eftersom det var sviiinkallt ute så traskade jag hemåt. Och jag traskade... Efter ett snabbstopp vid ica fortsatte jag hemåt. Fyrtiofem minuter från start var jag änligen hemma! Iskall var jag då också, så tills nu har jag fikat varm oboy och gårdagens gifflar. Inte helt fel efter min hurtiga kväll alltså! Vad har ni gjort ikväll? godnatt♥

Liknande inlägg

Till top