JAG GÅR INTE ISÄR NÄR JAG GÅR MED DIG

Vardag / Permalink / 0
då jag de senaste tre nätterna delat rum med två killar (älskling och hans skånska vän jens) spenderar jag nu natten i min egen säng. men innan jag knoppar har jag hunnit med massa fina håkan & veronica-låtar, redigerat massa bilder, ätit choklad, pretty little liars och nu blir det nog en film med mina och mammas goda popcorn! snäll som jag är bjuder jag även på två bilder som inte riktigt passar ihop med någon särskild men som var himla fina tillsammans!



ps. lite kul är det att många av er tror att jag shoppar hela tiden när jag ofta lägger upp nya saker. men grejer är den att ni är lättlurade. lägger jag upp något som är nytt imorgon betyder det inte att jag köpte det för 5 min sedan, utan att jag sprider ut det jag köpt + att som så många andra som inte äger flera miljoner är jag rätt bra på reor och har fina föräldrar. men jag gillar er ändå. ds.

Liknande inlägg

Till top