PRESSAT SCHEMA

Vardag / Permalink / 0


jag har alltid varit en person som har mycket på gång, något som är bra då man hinner med en del men negativt då det kan bli väldigt stressigt. idag hade jag flera grejer som skulle hinnas med men det har gått smidigt faktiskt, först fotograferades jag i badhusparken, längtar tills jag får bilderna. somriga och fina blev de med det nya håret, ni kommer få se dem när jag får dem, jag lovar!

sen ringde mamma och bjöd med mig på lunch med henne och pappa. satt och pratade om semestern över en efterlängtad sallad och massa dricka, det är ju så varmt idag! :D efteråt gjorde vi lite ärenden, köpte lite grejer sen åkte jag hem.

jag fick precis veta att jag kan börja en timma senare på jobbet idag så nu får jag vara hemma och andas lite. tänkte knäppa på ett avsnitt 90210 och slötitta lite, ta igen lite vila jag inte fick inatt. jag åker förresten på semester nästa vecka, kan ni gissa vart? :) nu blir det vila, ha det bäst så hörs vi!  ♥

Liknande inlägg

Till top