BLURRY VIEW

Vardag / Permalink / 0
 
HAHA JAG SER SJUKT TRÖTT UT PÅ BILDERNA! SJUKT. är det dock så det stämmer ju. har varit helt seg idag, trött, dålig hårdag, ser suddigt pga inflamma-fuck**n-tionen(chansar typ vad jag skriver nu, så ha översyn med det..). lite less-måndag alltså men. blev dock bjuden på lunch av mamma & pappa + att jobbet bytt lokaler så kändes lite bättre då. har till råga på allt också sveriges sämsta hy för tillfället, men de går ju att dölja, höhö. nästan iallafall.
 
kryper ner i sängen nu, vilar mina timmar så kanske det blir bättre. är så sjukt stolt över mig själv från igår med, efterso HELA min garderob blev städad och jag har full koll på vad den innehåller nu. tummen upp för mig.
 
nu fick ni lite up´s and down´s. thihi bjuder på det denna flummiga dag. godnattt! 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top