FLERA JULKLAPPAR FÄRDIGA

Vardag / Permalink / 0
Hej på er! Ligger i soffan och vilar mig efter en sjukt innehållsrik vecka, jobb har varvats med två heltidskurser, födelsedagsfirande och julplaner. I torsdags fyllde min pappa år och det firade vi på restaurang med riktigt god mat vilket var ett fint avbrott mitt i veckan, och igår tog jag vara på att det var black friday!  
 
Efter skolan mötte jag upp pappa och vi kollade lite elektronik som vi pratat om tidigare, och sen mötte jag upp Marie och vi letade julklappar och kanske någon julklapp till oss själva ;) det blev en hel del shopping men ni är jag färdig med fyra klappar! 
 
Idag ska jag jobba några timmar, men sen åker jag till svenstavik för att hälsa på fanny och fira henne lite tillsammans med några av hennes vänner.. vi har inte träffats på månader så jag har verikligen saknat den bruden. Ha en bra helg finisar!
 
En nöjd kompanjon igår;)

Liknande inlägg

Till top