LONDON THROUGH MY PHONE

Vardag / Permalink / 0
 
ÖFK-FC ARSENAL. En historisk match, 2-1 till ÖFK. Och vilken stämning att stå mitt i klacken! VI stannade kvar ca en kvart efter matchen var slut och tackade laget, som var så himla glada och tacksamma de med. En väldigt fin stund ♥
 
Mitt i shoppingrundan. Hittade lite smått och gott på stan ändå. Här var vi inne på River Island och där hittade vi en hel del fint!
 
Fikapaus på Pret a manger. Min bror till vänster, ser lite mindre taggad ut än han var ;) 
 
Sista dagen unnade jag mig de där jordgubbarna doppade i choklad (finns på oxford street och ser så himla goda ut!). Åt dock bara en själv, eftersom alla ville smaka. Men de var riktigt goda, så "värda" priset ändå.
 
Något man aldrig ledsnar på är de fina byggnaderna. Vi hade dessutom en väldigt fin och solig lördag. Dock var det väldigt kallt i luften (även om vi är vana kyla där vi bor, haha). 
 
Mina hjärtan! ♥
 
Oxford street. Där tillbringade vi några timmar kan jag lova. Här var det också en sååå fin solnedgång där himlen blev alldeles rosa. Försökte få med det på bild men ser att de inte syns alls nu tyvärr..
 
Bakom den vita bilen på vänster sida bodde vi. På Blakemore Hotel Hyde Park. Väldigt nära hyde park som ni kanske förstår, ett mysigt hotell med bra frukost osv. Det enda vi egentligen kan tycka var lite jobbigt var att de renoverade just när vi bodde där. Någon gång måste det ju göras, men det var vi inte beredda på, och det väsnades en del vissa gånger.
 
Två till familjemedlemmar på London Bridge. Här var det väldigt kallt ute och ganska sent men vi ville så gärna se lite fler platser innan vi återvände till hotellet.
 
Mamma, och Tower Bridge. 
 
Och London Eye, såklart. Big ben såg vi skymten av, men även den renoverades så det gick tyvärr inte att se den verkliga bilden av den just nu, då den var skymd av byggställningar.
 
Café Costa. Här var vi så hungriga. Eller Hangry, som verkligen beskriver det, haha. Men efter en kopp kaffe eller dricka, och lite varm mat kändes det bättre.. 
 
En obligatorisk bild. Telefonkiosken ;) 
 
En av morgnarna med hotellfrukost.
 
Några av bilderna jag hade på min telefon sedan vår weekend. Jag fotade inte supermycket egentligen men min kamera var med vissa stunder så där har jag iallafall lite mer bilder. Detta var andra gången jag var i London, och jag gillar verkligen denna staden massor. Nästa gång får det nog vara lite varmare dock, så man kan ha lite lättare kläder! ♥

Liknande inlägg

Till top