MIN HELG I BILDER - NEWKID & PINCHOS

Musik, Vardag / Permalink / 0
Ett av mina favoritteman på andra bloggar är "min helg i bilder" så därför tänkte jag prova detta här. oftast är det då det händer lite roligare saker som ni kanske förstår! Inför denna helgen hade jag inte så många förväntningar, men det blev till en väldigt spontan och bra helg. På fredagen pratade jag med Elin om en konsert vi var taggad på, men vi hade inte bestämt oss för att gå. hon hade fått med sin två till vänner till oss, Moa och Michelle och då blev jag plötsligt taggad igen. Kände att det ville jag inte missa. Så jag köpte biljett på fredagen. Artisten som skulle spela var Newkid, som är en av mina favoriter sedan länge, men jag var lite skeptisk eftersom det kändes som att det skulle vara en hel del 18-åringar där bara eftersom ett UF-företag anordnade... Med allt vad det innebär..
 
På lördagen tog vi sovmorgon. Gjorde inte supermycket annat än att ta en lång frukost, se på nyhetsmorgon, duscha länge osv. Därefter åkte jag och Erik på stan en sväng och bestämde senare med Marie & Simon att vi skulle mötas på Pinchos för middag. Supermysigt och kul att träffas igen. Det var länge sedan alla fyra sågs senast!
 
haha jag ser alltid så onaturlig ut på sånt här medan E är helt avslappnad? why
 
Senare på kvällen mötte jag upp Elin, Moa & Michelle + några till för förfest. Sedan gick vi fyra mot taxin som skulle ta oss till OSD. Vi hade en väldigt bra kväll! Mina föraningar om kaos stämde dock, så stundtals kändes det som ett disko med alla som var yngre och skulle hävda sig, kasta saker och så, men NEWKID var grym! Vi stod längst fram och såg därför vääldigt bra. På slutet blev det svårare när folk nästan hängde över grindarna (och vi såg sämre då) men antar att det ger artisten ett bra betyg. Tyvärr tog de 45 minuterna slut alldeles för fort och vi åkte hem. 
 
 
 
lätt en av de artister som rör sig mest på scen! alla bilder är liite suddiga ;) men ser ni hur nära vi var ändå?? 
 
Idag har jag varit väldigt seg och gjort väldigt lite. Tror det behövdes och en vilodag per vecka kan ju vara helt ok? Så värt det tycker jag! 
 
Tack för helgen alla inblandade ♥
 
 
 

Liknande inlägg

Till top