MIN HELG - FÖDELSEDAG

Vardag / Permalink / 0
 
Min födelsedag började i lördags med att jag mötte upp Ebba och Marie för en brunch på Frösö Park, så mysig start på dagen! Buffén har dessutom blivit bättre sedan sist jag var där. Också väldigt härligt att få bara sitta och prata lite/catcha upp eftersom det var ett tag sedan sist.
 
Därefter åkte jag och handlade, bakade och fixade med Erik hemma hos oss. VI hade bjudit in till lite firande på kvällen så vi hade lite att göra. Dock hann vi med en promenad innan gästerna kom vilket var najjs då det var sjukt varmt i vår lilla lägenhet. Jag fotade inte så mycket under kvällen sen utan tog bara bilden ovan nästan.. 
 
Vi bjöd på lite tapas, med pajer, mozzarella med tomat, melon, crostini m brie och egen tomatsalsa mm. Väldigt uppskattat och roligt. Till efterrätt hade vi gjort en fläder/vit chokladcheesecake med hallon. 
 
Tack alla fina som kom och firade, samt ni som grattat. Nu ska jag vänja mig vid den här nya åldern.. 27? haha. 

Liknande inlägg

Till top