RHODOS

Vardag / Permalink / 0
Hemma från en veckas semester på Rhodos. heelt perfekt! Vi har hunnit få massor av sol (känns så skönt att ha lite färg i ansiktet igen), nya intryck och massa grekisk mat i magen, haha. Det var jag, Erik & min syster som var iväg och vi delade en lägenhet strax utanför Ixia på ett hotell där. Väldigt bra område och superfint väder varje dag, runt 30 och nästan det varmaste jag upplevt. Så härligt dock. Vi var väldigt mycket vid stranden, Erik tränade på gymmet (lite för varmt för att jag skulle orka tyvärr), vi åt massor av gyros, drack lätt några av de godaste drinkarna jag smakat, överkonsumerade cola, mm. Sista dagen var vi dessutom på en utflykt där vi åkte en stor båt till ön Lindos, badade från båten både på dit och tillbaka-vägen, vi låg på soldäck hela resan vilket var helt perfekt, och vi fick uppleva akropolis och sjuk hetta uppe i bergen där. Dessutom åt vi lunch med en väldigt fin utsikt över Lindos stad. Ett perfekt avslut på resan!
 
Det går inte att få med allt om en resa såhär, men jag har massor av bilder som jag inte visat, så en liten inblick kan ni få. PUSS
 
 
 

Liknande inlägg

Till top