FAVORITPODDARNA JUST NU

Vardag / Permalink / 0
Något som jag verkligen börjat lyssna mer och mer på senaste året är poddar. Ni vet ju kanske om det redan men jag vill tipsa om mina favoriter just precis nu. Det bästa är att både måndagsvibe och lika olika släpps på måndagar, vilket gör att veckan startar så bra. alla tre poddar är väldigt positiva, måndagsvibe är med Hanna och Lovisa, och är peppande, handlar om deras liv och saker som hänt senast. Mycket skratt. 
 
Kenza och Danielas podd handlar mer om graviditet eftersom båda de har fått barn, och det kan ju inte jag känna igen mig i, men däremot är de ärliga, berättar mycket om det som händer för dem, men också om deras uppväxt och hur det är att vara offentlig. En ärlig men rolig podd. när livet händer, heter deras podd.
 
Tredje tipset är Lisas och Emelies podd, lika olika, och de tar upp mycket problem som lyssnare har, och försöker hitta en förklaring eller lösning, vi får höra om deras liv här med mm. Här känns det verkligen som att man sitter bredvid och lyssnar på några kompisar. Jag lyssnar på alla tre via spotify. Har ni några tips på bra poddar?? ♥
 
 

Liknande inlägg

Till top