GOODIEBAG

Vardag / Permalink / 1
 
Hej fredag och helg! Och hej vilken vecka detta varit. Är helt slut som artist och längtar till sovmorgonen imorgon. Har knappt fattat att december börjat men det är ju så mysigt. Och samtidigt kom vintern på riktigt här. 
 
I helgen blir det också julmarknad och besök på skidskytte igen. Vi var där förra helgen också och fick lite mersmak. Så spännande när det händer något i stan! 
 
Förra helgen såg vi några tävlingar av skidskyttet men vi var också och firade både min pappa och Eriks pappa som fyllde år. Vi träffade familj och åt gott. Vi hann också med att vara på en invigning av en ny skönhetssalong, och där var jag med i en tävling där jag vann det fina priset på bilden! Fick veta det idag och det gjorde absolut min fredag 🌸 
#1 - - Hanna Karlsson:

Vad roligt med skidskytte. När jag var barn så satt jag och pappa alltid bänkade och såg på skidskytte. Så roligt ju. Känns det inte lite konstigt att det redan är december? Det tycker jag iallafall. Grattis till vinsten. Vilket fint pris du fick. :-)

Svar: ja det är roligt att se på plats! :) sjukt konstigt, tiden går fort! Tack snälla :) KRAM
Sara

Liknande inlägg

Till top