Dagens

Outfits / Permalink / 3
Nu till en dagens, inget speciellt men en lite mysig klädsel bara:
 

Kofta stockholm LM (MQ)
T-shirt H&M
Tights H&M
Skor DNA
Halsband Solo

När jag ändå var inne på att fota så förevigade jag en klocka som jag fick från mamma. Det är nämligen så att jag hittade en klocka på stan som jag tänkte köpa imorgon men det visade sig att mamma hade en liknande i guld som hon haft men inte använder längre. Bra för mig! Fick en sådan "halsbandsklocka" jag ville ha, plus att den var gratis!

 

Såhär ser den alltså ut, höstens modeklocka, i form av ett halsband. LOVE<3
Ett riktigt fynd tycker jag, men vad tycker ni?

Puss&kram
#1 - - Liza & Marren:

Fint :)

#2 - - Ia:

Jodu det har du rätt i! Till framsidan var de ju ganska mycket lika. Fina klockor det där ;) dock så är det en färggrann baksida på min med en bild på en man och en kvinna. Min är bara guld till utsidan, vad det nu kan heta... tunt lager du vet... fast den är nästan 100 år gammal ;) hehe

#3 - - Ia:

söt du var btw :)

Liknande inlägg

Till top