Veckans fråga

/ Permalink / 6
"Succén" fortsätter, men bara på ett villkor: att någon svarar. Jag vet att det är en massa söta små hjärtan som läser den här bloggen och är det någon gång ni ska visa att ni finns är det genom de här frågorna och när ni tycker om något jag skrivit. Har lite svårt att bestämma mig för vad jag ska fråga men eftersom det är jul snart så..:

-Vad önskar du dig i julklapp??


Jag vill inte ha så mycket egentligen. Men jag älskar överraskningar ( de flesta iallafall ) så det vore roligt med nåt fint eller användbart som jag inte sagt att jag önskat mig ;) Annars skulle en ny mobil,en Ipod nano och massor med pengar och presentkort sitta bra det också :)
Ha en bra dag! ciao
#1 - - Ebba:

EN NY MOBIL :D Kommer aldrig få en, men man kan alltid önska ;)



sv; Vi ska också spela div. 3 ! Så vi möts där, hehe. Sen blir det säkert något inhopp i div4 också, det skulle inte förvåna X) Vilka är ni som spelar i div3? Kram

#2 - - Malin:

Jag önskar mig fint väder,

eftersom jag kommer vara utomlands vid jul :>

#3 - - NELLI:

Duja ! ;)



görru söt?

#4 - - Soeticz / Glöm inte veckans fråga :):

jag önska mig en locktång i julklapp, parfym och pengar :D hih! själv? :D

#5 - - N E L L I:

Oh.. okej..



Jag önskar mig bill kaulitz till julklapp :) HAHAHAHHA!

#6 - - Therese:

I see...hehe..

Jag skulle vilja ha som en överraskning, men eftersom du inte verkar har en aaaaaaning om vad jag önskar mig så får du väl titta på min önskelista.

Liknande inlägg

Till top