Sara in aktion

Musik / Permalink / 0
Står i köket och river morötter, ohyes it´s true ;) pink spelas på redion så visst är det fin stämning kan jag lova ;) har köpt en parfym idag också, då var det gjort. Och uggs har jag lagt undan idag, måste tänka om jag verkligen vill ha dem, men de är så sjukt sköna och varma så det vore konstigt annars lix.
 
Men jag ska nog fota lite kläder nu (och äta), men ni får se de ikväll eller på söndag. Jag och familjen ska till stugan ikväll så det kan vara lite svårt att få tag i dator menar jag.

Luddigt inlägg, jag vet. Något som kanske kan få knyta ihop säcken är James Morrison, såhär på fredagskvällen. Härlig låt, han återkommer nog här skulle jag tro. Och justde, Erika tipsade mig om underbaringen :) tackar för det!


james morrison-you make it real

Puss från mig ♥

Liknande inlägg

Till top