Storsjöcupen har börjat!

Vardag / Permalink / 0
Godmorgon bloggen.

Allt bra? Med mig är det bra, lite trött från igår bara. Just det, jag bloggade ju lite dåligt då. Men det var för att jag tränade och sedan när jag kom hem bytte jag om, duschade och så, och sedan hörde Sabina av sig och undrade om jag ville träffa henne, Anna och Karro på kvällen. Så blev det! Har saknat er tjejer, men se så mysigt vi hade :)

Idag är det inte riktigt lika bra väder som igår, och det ryktas om att det ska bli regn och åska (hoppas inte) men det hindrar inte mig att ta mig ut på sportfältet och se mina tjejer spela match i storsjöcupen (första dagen idag) och senare på kvällen är det ju invigning som ofta brukar var lite kul att vara med på. Se alla lag från olika länger också liksom.

Innan dess ska jag visa lite nyshoppade grejen från innan helgen, ska bara fota de först. Puss!


från förra året på storsjöcupen. Uppvärmningen med mitt gamla lag :) miss it..

Liknande inlägg

Till top