OH-REY PICTURES

Mina bilder / Permalink / 0



hejsan! hemma och välbehållen
, haha! idag har jag varit på en mässa i åre som skulle hållas på tott hotell som ligger ganska högt upp i förhållande till byn.

när jag var i stan för att ta bussen tillsammans med massa gick jag fram och frågade om det var rätt buss och det var det, 2 min senare kom resten av alla som stått typ och inte vågat göra något efter mig hah! sjukt fult. iallafall, väl i åre frågade chaffissen vart det var vi skulle så jag och Mathilda (fotbollskompis som jag träffade) försökte säga tott men han hörde inte och tydligen hade de andra noll koll (!?) så vi blev avsläppta vid Holiday club. var bara att traska sen. undrar hur fan man åker på nåt sånt och inte vet var det är??

efter mässan satt vi iallafall och åt i solen och det var sjukt skönt ute faktiskt! riktigt fint väder :) och nu är jag hemma igen.. tog lite bilder med telefon också, tyckte det var så fint men det kanske inte syns på bild?



Liknande inlägg

Till top