FRÅGESTUND!

Frågor och svar / Permalink / 6

Under tiden som jag är på jobb halva dagen tycker jag att vi kör en frågestund! så vi samlar det ni undrar på ett och samma ställe! så fråga på, om något plagg, om juliaresan, vad jag gör om dagarna eller vad som helst! Så svarar jag på det sen :) kram ♥

fråga något ni undrar över, vill veta vart det är köpt, vad som är mitt mål, vem jag umgås med, vilken kamera jag har eller kanske något om filmen ni sett? svarar på alla frågor :) så shoooot!




#1 - - Rebecka :):

vart fick du cancer

#2 - - Anonym:

vilket var det absolut värsta med att få cancer?

Vad är ditt råd till de som känner någon som drabbats av sjukdomen?

Kände du Julia som Juliaresan görs för?



massa kärlek till dig, beundrar din styrka något enormt mycket!

#3 - - Felicia:

Hur reagerade du när du fick diagnosen cancer? förstod du vad det innebar? vad för sorts cancer har du? kämpa på tjejen, du är stark :)

#4 - - hanna:

Hur länge var du sjuk i cancer?



Kram Hanna :)

#5 - - Angelica:

* Vilken stad bor du i?

Vad brukar du lyssna på för musik för att bli glad och peppad?

Vem är din favoritartist?

Jag antar att du går på gymnasiet, då det står att du pluggar :p Men vad pluggar du till?

#6 - - Anonym:

Åh vilken fin kjol på den mittersta bilden där uppe, får man fråga vart den kommer från? Kram :)

Liknande inlägg

Till top