CATCH UP MED ER LÄSARE

Vardag / Permalink / 0
Hej på er! hann inte in på bloggen igår något så tänkte berätta om vad jag har gjort i helgen nu istället. I fredags tackade jag ju ja till en praktikplats som jag börjar på imorgon. det är ett dagis/förskola som jag ska praktisera på genom ett projekt som heter lobben. det projektet inriktar sig mot barn/ungdoms-ledarskap främst, så i helgen var vi på scandic för att gå en grundutbildning för att bli så bra ledare som möjligt!
 
förutom massa teori, nya människor, kontakter och planering, fick vi ta del av en supergod frukostbuffè både igår och idag, plus lunch. lite lyx sådär ;) vi hade även lite praktisk träning i en hall, först tränades vi, och sen fick vi leda. jag som inte tränat riktigt på 2 år kan  säga att detta kommer kännas imorgon, hehe. men blev så pepp att jag gick ut och sprang en runda när jag kom hem också haha. 
 
anyway... har haft riktigt kul iallafall, och detta är ännu en merit att skriva med i CV:n haha! 
 
(igårkväll var jag dessutom ute och firade 3 år med älskling blev middag på athena & biomys!)
 
nyaste bilder på instagram. en del av frukostbuffen där på bild 2! 

Liknande inlägg

Till top