NEW SHAMPOO & CONDITIONER

Nytt, Skönhet / Permalink / 0
När jag var i stockholm och besökte Klara hann vi med en del shopping. Dock tänkte jag visa lite av det nya i olika inlägg, min väska från RI har ni redan sett och här kommer nästa inlägg. Bland de som jag "behövde", fanns foundation, parfym och nytt shampoo och balsam. Hårprodukter i övrigt tycker jag är lite klurigt då vi alla har så olika hårtyper. Mitt hår är tjockt men med tunna hårstrån. Alltså blir de trassligt lätt men även tungt och fint också. Inget självfall eller så, utan rakt. 
 
När jag hade glossybox fick jag ett värmeskydd från Maria Nila och jag gillar den serien. Produkterna luktar gudomligt, har ett okej pris för så bra produkter och är utan sulfater och parabener. När vi var på Mall Of Skandinavia blev det därför ett solklart stopp på LYKO-butiken och där fick vi riktig proffshjälp och jag kom därifrån med två produkter från Maria Nila. För mitt hår skulle de vara bra i colour-serien och jag fick även tips om Kevin Murphy, så skulle jag vilja prova ett annat märke sen blir de det märket. 
 
En superbra grej är dessutom att dessa produkter finns i 1 liters flaskor och det är ju perfekt då man kan ställa de på golvet i duschen och använda pumpen. ska absolut köra på det sen om jag fortfarande gillar dessa. 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top