EN PÅ OSS ALLA

Vardag / Permalink / 1
 
Idag fick jag några bilder som vi tog med Malins kamera i fredags. Här är en av dem, och jag gillar verkligen den. Och jag gillar verkligen tjejerna på bilden, riktiga guldkorn om ni frågar mig. Vi hade en grym kväll verkligen.
 
Igår var jag också ute (två kvällar på en helg är ovanligt för min del) så idag är jag lite sliten. Men även gårdagen var grym. Jag var med Maria, Sandra och Sandra, och Marité hade ett event med modevisning för Carlings & Bikbok vilket var något utöver det vanliga. Tog flera bilder men tror nog bloggen får vara utan dem denna gång. Dock fanns en fotograf på plats så får jag tag i dem bilderna säger jag till :) 
 
Nu blir det Hallonkladdis med glass, MUMS!
#1 - - Hemma Hos Felicia:

så fina ni var! :)

Svar: tack snälla ! :) ha en bra dag!
Sara

Liknande inlägg

Till top