ATT TA VARA PÅ EN DAG

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
I fredags började jag dagen med några timmars jobb på vår clubfrukost. Att börja 07.00 på morgonen kan vara rätt mysigt då. Efter jobbpasset mötte jag & Marie upp Jessica och Johanna och gick och fikade och planerade lite inför nästa fredag :) då ska vi ha en riktigt grym kväll, mer om de då!
 
När vi fikat klart blev det en runda på stan och lite shopping, jag handlade lite nytt smink och så kikade vi på lite saker till fredagen innan vi skildes åt. Lite senare hörde jag av mig till Mikaela och det blev att vi tog en spontan dejt på stan, och då var även lilla hjärtat Oliver med. Vi fikade lite till (det kan ju aldrig bli för mycket gott, haha) och de gjorde lite ärenden. Så kul att träffa Olli med då han blivit såå stor! Det blev en riktig kvalitetsdag för mig, behövde det tror jag, en dag med bara mys och lite spontanitet.
 
Kvällen fortsatte med middag ute för mig och hjärtat tillsammans med två av hans kompisar, Jocke & Chris. Vi åt på texas steakhouse i stan, och deras sötpotatis pommes är ju såå goda! Mumma. Åkte hem ganska tidigt ändå, då jag kände av feber, men förutom det var det en bra kväll. 

Liknande inlägg

Till top