FIRANDE PÅ TEXAS

Vardag / Permalink / 0
 
Efter dagens jobbpass blev det handling och sedan hem för att byta om och fixa inför att vi skulle iväg på middag på Texas Longhorn! Vi hade bokat bord för att träffas och fira att han fyller år imorgon. Hans mamma, Robert, syrran och mormor var med. Jag beställde in revbensspjäll med sötpotatis, vilket var såå gott. älskar båda sakena. Fick också frågan av en kollega igår om vi brukade äta typsikt påskmat men jag tror aldrig jag gjort det? Hade det dock varit så, hade revbensspjäll varit min favorit. För de är det på julbordet ;) det var iallafall en mysig kväll och kul att träffa Eriks släkt lite igen.
 
Igår var vi också och träffade en annan del av hans släkt i bräcke. Så det känns som det bästa med den här ledigheten. Vi har snart träffat de flesta av våran familj och släkt. ♥
 
imorgon ska vi åka till fjällen till min familj. och då är det också Eriks födelsedag. så firandet fortsätter då. godnatt på er!

Liknande inlägg

Till top