VILL GÅ RUNT I MYSKLÄDER HELA DAGARNA

Vardag / Permalink / 0
 
cosy night
 
Denna vecka mest inneburit plugg och jobb, och inte så mycket ledighet som många andra. Julafton och juldagen var ledig iallafall, haha. Jag är dock i ett väldigt mysmode, tänder ljus så fort jag är hemma, har badat, använder ansiktsmasker och har de skönaste kläderna när jag är hemma. Jag har precis kikat ut ett mysset som jag gärna vill ha, för att kunna mysa runt massor i ♥
 
Min otur fortsätter btw. Idag bokade jag in en spontan massagetid på 25 minuter. Det var den enda tiden som fanns men för mig kändes det tillräckligt. Jag stressade hem efter jobb, åt och tvättade av sminket. Åkte tillbaka till stan 15 min senare för att få min massage. Några minuter innan min tid är, plingar jag på, ringer osv men får inget svar. Blir besviken och står och väntar 10-15 min, innan jag ger upp och går på stan några minuter. Ringde mamma och pratade lite, och hon sa det som jag tänkt flera gånger, att jag verkligen inte har flyt just nu...(med tanke på frukosten igår och flera andra saker) Senare ringer massören och säger att kunden innan blev sen så det var därför hon inte svarat/kunnat öppna porten. Jag blev sedan väldigt glad när jag kunde få min massage ändå, på en gång. Då var min besvikelse som bortblåst. Och vilken bra grej att gå dit alltså.. För jag var såå himla stel, och hade ont i hela nacken... Tror att mitt nyårslöfte borde bli att jag ska gå på massage oftare. Unna mig det! Men nu känns det iallafall superbra ♥
 
Godnatt på er!

Liknande inlägg

Till top