MONDAY THOUGHTS

Vardag / Permalink / 0
 
Jag börjar veckan med en lugn måndag. Lite sovmorgon blev det först innan jag gjorde mig iordning och fixade lite returer, gick igenom reklam och tittade sen på vår inlämningsuppgift som vi ska göra klart den här veckan. Förra veckan började en ny kurs, externredovsisning och räkenskapsanalys, och det blev en riktig kickstart! Totalt är det två inlämningar och en dugga (mindre tenta) som vi ska hinna med den här månaden så det är bara att sätta igång! 
 
Just nu är jag hos mina föräldrar och pluggar lite, men ska snart hem och göra middag med hjärtat ♥. vi gräver i frysen en dag till men imorgon blir det storhandling. Idag känns det dock så skönt att bara komma hem och ta det lugnt ikväll, kanske se PH och bara mysa. 
 
Förkylningen börjar kännas bättre, och jag äter massa vitaminer för att hjälpa den på traven. Snart ska jag träna igen, och jag är så taggad! Hur mår ni? Visst känner man sig lite piggare och gladare nu när ljuset börjar komma? Idag var det också väldigt vårväder med kramsnö och sol så det känns skönt. Våren är efterlängtad! 

Liknande inlägg

Till top