SOMMARFEST MED JOBBET, SOVMORGON & PREP

Vardag / Permalink / 0
 
Min lördag började med en lång sovmorgon och sen hade hjärtat förberett brunch till oss båda, med scones, ägg och bacon, frukt mm. Bästa ♥ Det har varit mycket jobb för mig på senaste tiden, och med både vårrus och att hinna med saker efter jobb är det lätt att man springer om varandra. Så det har varit mysigt med en morgon tillsammans.
 
Nu sitter jag och dricker på mitt iskaffe, har precis målat naglarna och ska sminka mig snart. Ikväll bjuder jobbet in till fest och vi är sammanlagt 35 pers som ska träffas. Riktigt roligt att det blivit så många och jag är så taggad. Så om några timmar ska jag möta upp några brudar och sen kör vi igång. Vi vet inte allt som kvällen kommer innehålla, men förmingel och sen middag på marité är inplanerat. Hoppas ni får en bra lördagkväll! PUSS

Liknande inlägg

Till top