DET GLAMORÖSA PLUGGLIVET

Vardag / Permalink / 0
Den senaste tiden har jag ju nämnt för er hur mycket vi har i skolan, och det är ju egentligen inte mer att göra, utan mer grupparbeten och inlämningar, som kräver att man är i skolan och träffas alla väldigt ofta, och det blir lätt långa pass utan alltför många pauser. som idag tex, då vi satt 12 timmar på skolan(!!). Jag är otroligt trött i huvudet nu, har varit hemma ca en timma, men kroppen är pigg iallafall! 
 
Inlämningen på arbetet vi gör nu är imorgon kväll, så vi har morgondagen på oss också att göra klart. Sen ska vi bedöma en annan grupps arbete och redovisa det på måndag. Och nästa vecka är det tenta. Så, att bloggen får lida lite nu, det kanske ni förstår. Jag försöker dock kika in här när jag kan! 
 
Hoppas ni har en grym vecka iallafall, och snart är det helg igen. Det går så fort!! Jag och Erik ska till stugan i helgen, och det behöver jag verkligen. Vi hinner knappt ses de här dagarna, så det blir kvalitetstid med honom i helgen, plus några timmar jobb. 
 
Är det något ni vill se på bloggen får ni gärna tipsa om det?! annars har jag lite shopping att visa er så fort jag hinner fota av det. Det finns så mycket fint i butik nu, och speciellt på jobbet såklart då! Jag hittar nya fina plagg varje gång jag är där :) 
 
 

Liknande inlägg

Till top