VI AVSLUTADE PÅ BÄSTA SÄTT

Vardag / Permalink / 8
 
I en grop i Ullådalen, med en cola i handen och solen som värmde satt vi i lördags, dagen efter att vi varit ute, och gjort åre  osäkert. det var också första gången som jag provade att åka på tur (med riktiga turskidor) och det var inte alls som jag trott men väldigt kul, skönt att inte ha bakhalka och ja, enklare än jag trott. Bara bra alltså! 
 
Tack för ett grymt dygn tjejer ♥
#1 - - Caroline:

Så härligt det ser ut. :)

Svar: tack det var det :)
Sara

#2 - - JUNITJEJ:

Vilken underbar bild!

Svar: tackar! :)
Sara

#3 - - Annie - Fotograf i Linköping & Stockholm:

Det ser superhärligt ut!

Svar: vilken tur, det var verkligen det! :)
Sara

#4 - - Lollo:

åh va härligt och så vacker natur!

Svar: ja verkligen! :)
Sara

#5 - - Malins Blogg:

Vad härligt! Superväder i Åre i helgen ju :)

Svar: JA! det var det verkligen! älskar att våren börjar märkas av nu, blir så glad :)
Sara

#6 - - Carolin:

Fin bild :)

#7 - - Ungabloggen:

Så fin bild och vad duktig du är. Jag har precis startat min blogg och skulle verkligen vara intresserad av lite tips för hur jag kan få min blogg att synas.

#8 - - Amanda Jona [SPONTAN]:

Lät underbart! :)

Liknande inlägg

Till top