BEIGE KAPPA

Outfits / Permalink / 0
 
Kappa Kappahl
Topp H&M
Jacka (under) VeroModa
Jeans Bikbok
Skor Nike Air Force 1
Scarf Gina Tricot
 
I början av veckan grävde jag fram denna skönhet i garderoben, min beiga kappa. Försökte sälja den förut men gick sådär då en tjej var för velig, och sen lade jag aldrig ut den igen, men kände att den behövde luftas lite nu. (Säg till om någon är intresserad att köpa) Den är så snygg men används för sällan egentligen. Till detta hade jag en ny vit blus i "skjort-material", svarta jeans, sneakers och en scarf. För lite kallt blåste det då.
 
Idag har det dock varit tokhärligt ute! Verkligen underbart vårväder. Till och med en timma i solen fick jag till, och det är sällan det hinns med mellan varven. Annars går dagarna i ett, och skola har det hunnits med idag, samt födelsedagfika hos farbror på kvällen. Nu har jag diskat och tagit undan lite grejjer men det är allt jag hinner idag, för nu är det läggdags. Kan det snälla komma fler timmar på dygnet? De går så fort. KRAM!

Liknande inlägg

Till top