HEJDÅ PK, DAGS ATT VARA ÄRLIG

Vardag / Permalink / 0
Idag har jag haft en sån där superdag! ni vet när det känns givande, som att det finns flyt osv? i vilket fall kanske ni undrar varför? Den här vårterminen har det varit mycket att stå i precis heela tiden. Mycket motgångar, mycket hos mig själv men annat också. Det har liksom känts trögt om man säger så. Men nu har det blivit vår, visserligen fryser jag fortfarande till tusen när jag är ute, men ljuset är här och snön är borta, så det är positivt. Dessutom tycker jag att kursen vi läser nu är spännande, rätt rolig och sådär lagom svår att avsluta terminen med. Mycket att göra fortfarande, men det känns inte lika trögt. dessutom hade jag ett möte idag med min mentor som jag bollade ideeér med som vanligt, men förutom det känner jag att har hon blivit en fin vän och en person som gett mig väldigt mycket bra tankar och en ny vinkel att se på min framtid med. Så efter det mötet kändes det sjukt bra. Så även om jag förkylningen varit sjukt seg att dras med idag, har allt positivt vägt upp det. Och jag älskart! 
 
Så ja, det känns bra nu. Idag är jag glad och det får man vara. Och snart är det helg. ännu bättre. Vet inte om detta inlägg maked any sense alls men ja.. PUSS FINA NI ♥
 
testade falafel för första gången idag, överraskande gott! (vill typ hoppa in i bilden och rätta till besticken...hahah)

Liknande inlägg

Till top