HEMTENTAN & SNART SOMMARLOV

Vardag / Permalink / 0
gammal bild, jag är alltså inte på stan nu tyvärr 
 
Sitter med min hemtenta om hållbarhet, blommor och växter osv nu och längtar just nu tills fredags så det värker i kroppen. Inlämningen är då och sen är det officiellt sommarlov! Och nej, det förstår ni nog att det inte blir alltför mycket sommarlov egentligen, men bara att slippa tentor och den här ständiga plugghetsen för tre månader är ju underbart.
 
Men först, först ska den här xx tentan in. Håll tummarna! Hörs vi inte inom kort vet ni vad som händer.. PUSS ha en superonsdag!
 
uppdatering 16.00: vilken händelserik dag! detta har hunnit hända redan, och än är inte dagen över:
- blev nästan påkörd av en cyklist. jag gick en decimeter från en husvägg, skulle strax gå förbi "kanten" och komma till en ny gata, när en cyklist svänger in och tvärnitar precis framför mig. (hon rundade alltså hörnet som vi möttes på direkt i snabb fart. tur för mig känner jag att hon stannade.. hoppas hon är mer försiktig i fortsättningen när hon ska in på en gångväg och inte vet vad som händer på den vägen hon ska in på...)
- har fått uppdatering på telefonen som är på lagning. status: totalförstörd. den går alltså inte att laga. Efter att jag tappat den i backen.. japp tredje gången gillt alltså.
- jag har totalt 19 flikar på datorn nu, hatar sånt. någon mer..?? måste dock ha det för samlar massor av info till tentan just nu.
- det var nog allt nu. dags för en paus!

Liknande inlägg

Till top