YOU KNOW WE HAVE SOMETHING SO GOOD

Vardag / Permalink / 2
Hej mina vänner! Hoppas ni har en bra onsdagskväll! Jag har varit rätt ledig idag, mest stökat och fixat hemma, och betat av lite på "to-do"-listan. Dessutom har jag äntligen lyckats gått igenom lite bilder som jag tog på Lo´s dop för ett tag sedan. Det tar längre tid än man tror, att sålla igenom 200 bilder, kika närmare och sen redigera och fixa alla som blev bra. Speciellt när man har annat som tar upp 100% av ens tid. Men idag har jag äntligen hunnit med det. Jag provade dessutom att maila några till mamma Ebba efteråt men blev utkastad från mailen då det ansågs ha uppstått en "ovanlig aktivitet" och mitt konto blev låst. Haha. Har verkligen en sån dag där det inte funnits så mycket flyt för mig så jag blir inte förvånad att något sånt ska hända så jag inte kan bli helt klar med det. 
 
Har dessutom lyckats göra hål på en strösocker-påse (hur man nu lyckas) så att det kom socker över hela vårat nydammsugna golv, nästan kasta en ketchupflaska på min mac och sen varit allmänt förvirrad idag. Så helt smidigt har det inte gått ändå, haha. 
 
Nu ska jag gå igenom lite bilder till bloggen, så det kommer lite fler inlägg ♥
 
 
#1 - - Norrsken Emma:

ha en bra kväll
kram

#2 - - Madeliene:

skönt att inte ha så mycket att göra :)

Liknande inlägg

Till top