FREDAG!

Vardag / Permalink / 0
 
Så glad över att det är fredag idag! Veckorna rusar fram men det är något speciellt med den här veckodagen. Och jag har en långhelg med massa spännande framför mig. Tänkte dra vad det handlar om: 
 
Idag
♦ Baka en rawfoodtårta som ser såå god ut!
♦ Plugga, göra en liten repetition på några områden vi ska kunna.
♦ ikväll vill jag se ikapp lite serier och sånt som vi missat i veckan.
 
Lördag
♦ Jobb 12-16.15 på H&M
♦ Sen jag ska jag iväg på en rolig grej som jag
än så länge håller hemlig för er! 
 
Söndag
♦ Lite plugg ska jag få gjort (trots långhelg är det svårt att komma undan)
♦ Därefter om vi inte har fixat det redan,
måste vi kolla present till brorsan som blir 18 år 1a maj!
 
Måndag
Valborg.
♦ Ledig från jobb men ska checka in på hotell på eftermiddagen
tillsammans med fina vänner. Det blir spa, middag och massa mys!
 
Tisdag
♦ 1:a maj och officiellt en röd dag.
Men vi vaknar upp till hotellfrukost och kanske mer spa? 
♦ Sen ska vi fira brorsans födelsedag!
 
Så det är de närmaste dagarna. Ska försöka hinna med att rensa lite på datorn också när det blir tid över. Älskar mac-datorer men minnet älskar jag lite mindre. De kan inte ha så mycket lagrat tyvärr.. (vill ju kunna lägga upp lite nytt här på bloggen men just nu är det lite krångel)
 
Hur ser er helg ut? 
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top