JULAFTON 2018

Vardag / Permalink / 0
 
 
 
 
 
Hej! Har ni haft en fin jul?? Vår julafton igår var så mysig. Men firandet började den 23e hos Eriks familj i Bräcke, med lite julklappsbyten och vegetariskt med hans mormor, mamma och syster och sist bingolotto och gryta hos hans pappa.
 
Officiella julafton igår firade vi med min familj. Först tände vi ljus på graven hos farmor och farfar, sedan åkte vi hem och åt julgröt och såg på Kalle. Därefter blev det en lugn stund med powernap och lite film innan middagen. Jag är inte så mycket för julmat men lax och revbensspjäll är favoriterna. Efter maten blev det dags för julklappar. Och jag fick så mycket fint. Mycket fint till hemmet och så ska jag & E på spa! Can't wait!
 
Hoppas ni har haft en fin julafton och att ni mår bra. Kram på er! Nu ska jag återgå till min film, älskar jullov!</div

Liknande inlägg

Till top