MINA BÄSTA PODTIPS

Vardag / Permalink / 0
Måndag och dags för lite tips från mig! Något jag fastnat för senaste året är att lyssna på podcast. Mest på podcast om vardag, med lite humor eller de mer personliga. Men även de som berättar om olika historier som är mer hemska, eller om händelser som varit ganska stora, eller påverkat många, tex de som berättas om på "en mörk historia".  
 
För er som också är intresserade av poddar tänkte jag dela med mig av mina favoriter: 
 
 
En av mina favoritpoddar, ALICE & BIANCA, har du sagt A får du säga B. Rått, ärligt och roliga historier om tjejiga ämnen, killar, sex osv. Älskar denna! Här kan ni lyssna eller läsa mer om den!
 
 
Näst på tur är en podd jag lyssnat på desto längre. Wahlgren & Wistams podd, som också är väldigt ärlig och rolig. De berättar mer om hur deras liv är och tar upp roliga lärdomar, pratar med kändisar och pinsamma historier. Som jag skrattat till denna. Lyssna/läs mer här!
 
 
TVÅ SYSTRAR EN PODD, är Alexandra Brings & Victoria Törnegrens podd. Härligt med lite norrlänningar i lurarna! Båda är numera gravida och man får följa deras historia och hur de mår genom vardag och graviditet. Supermysiga! Här kan ni läsa mer/lyssna på den! 
 
 
Och den här tjejen, som provat på en del olika jobb/karriärer. REBECCA STELLAS PODCAST. Så impad över henne och i hennes podd får man höra mer om hennes medverkan som programledare för PH, livet i LA, när hon berättar om att hon är gravid samt lite intervjuer med flera av hennes vänner. Lyssna/läs mer här!
 
Och om vi ska tipsa om en lite mindre rolig podd, men fortfarande väldigt intressant och spännnade. Finns denna, EN MÖRK HISTORIA. 
 
 
Där kan man få höra om tex, arbogakvinnan, sekter mm och vad som egentligen hände vid de olika fallen. Sjuka historier som ändå på något sätt blir intressanta. Lyssna/läs mer här! 
 
Hoppas ni fått lite bra tips! Någon av er som lyssnar på poddar eller har någon favorit att tipsa om? ♥♥

Liknande inlägg

Till top