TANKAR JUST NU

Vardag / Permalink / 1
  • Längtar så mycket tills vår uppsats är inlämnad. inlämning för opponering (konstruktiv kritik och diskussion, typ) är idag 16.00. Ska bli så skönt att få någon annans syn på den också för man blir rätt blind på 10 veckors arbete
  • Börja känna mig blek. och grå. Började använda BUS för kanske 2 år sedan, och använder det väldigt sällan, men tycker de är perfekt när man verkligen vill känna sig lite fräsch. Så använde lite igår på överkroppen och ser så mycket piggare ut nu. Går inte till solarium (vet hur farligt det kan vara, ska spec vara försiktig pga min bakgrund) eller liknande så det är en bra lösning.
  • Saknar min andra halva. Vi bor ju med varann (som ni vet) men har knappt träffats denna vecka pga vi haft föör mycket att göra. Så imorgon ska vi ha dejt!
  • Älskar poddar. Alltså verkligen. Har hittat så många bra som jag lyssnar på hela tiden. När jag sminkar mig, äter lunch (när jag är själv då), påväg någonstans osv. VIll ni ha tips på mina favoriter? Tell me!
  • Jag och E har fått en favoritserie som vi sträck-ser. första gången någonsin vi är fast i en serie. vilken det är? Lucifer. FInns på netflix. Någon som sett? Vad tycker ni? 
 
 
#1 - - Angelica Wåhlin:

Vi har faktiskt tänkt se Lucifer :D

Svar: Åh gör det! Hoppas ni gillar det :D
Sara

Liknande inlägg

Till top