ADIDAS SUPERSTAR ROSÉ+ SVAR FRÅN LÄKAREN

Nytt, Vardag / Permalink / 0
 
Kan man kära ner sig i ett par skor? I think I can. Min stackars skogarderob behövde minst sagt uppdateras, har svårt att hitta par jag gillar. Men dessa, wow. Har säkert suktat efter dem ett år nu och äntligen är dem mina. Adidas superstar i färgen rosé/koppar. Spontanshoppade de i London när jag äntligen hittade ett par i min storlek. Längtar till barmark så att jag kan använda dem!!! 
 
 
Jag jobbade några timmar idag, och fick härliga vårkänslor när vi var ute på lunchen i solen! Så najjs. Ska dessutom nämna att jag var hos tandläkaren igår, och lagade sista hålet. Huvva vilken process det varit, men det gick fort och gjorde inte alltför ont denna gången, är bara lite öm idag. Så är ganska så lättad nu. Har dessutom fått svar av läkaren angångende provsvaren på mitt blodprov. Tydligen fann dem en brist på antikroppar, som jag kan få tillskott av om jag har tur, som kan hjälpa immunförsvaret på traven. Är så glad att de äntligen tagit mig på allvar och förhoppningsvis kommer jag må bättre av detta! Känns verkligen som det börjar gå min väg, och den känslan har jag verkligen saknat ♥
 
 

Liknande inlägg

Till top