TRÄNINGSVÄRK

Vardag / Permalink / 0
Jag har inget speciellt nyårslöfte som ni redan vet, utan ser mer att jag sätter upp mål som jag vill nå eller liknande. Ett mål är att jag ska träna för min egen skull, på mina egna villkor och det kan vara världens enklaste sak men tyvärr blir man lätt påverkad av andras viljor eller tankar. Igår var jag dock på mitt första träningspass för det här året. Det blev ett pass bodypump och jag försökte att inte tänka på hur tungt alla andra lastade på utan att lasta på ganska lätt och istäöllet orka med allt. Men även det var lite för tungt. På slutet körde vi utfall och benen höll på att vika sig.. Väldigt läskigt ändå..
 
Otroligt nöjd kom jag hem och träningsvärken började komma redan igår, och idag kan jag knappt sitta ner eller gå i trappor. Och har huvudvärk... Men jag hoppas kroppen repar sig utan att jag ska bli sjuk så att jag kan träna snart igen. Så nu kanske jag är igång igen! :) *håller tummarna*
 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top