BLOMMOR FRÅN HONOM

Vardag / Permalink / 0
 
Måste få visa den fina buketten E kom hem med häromdagen. Inte för att vi firar något utan "bara" för att han är han. Så fin ❤
 
Idag tar vi helg och jag har varit lite seg i veckan, en förkylning som inte ger sig, men ska försöka vila i helgen igen. Så vänder det nog. Kommer ett inlägg från förra helgen dock, då vi var på show vilket var sååå kul! En som jag längtat efter i över 1.5 år. 
 
På måndag ska jag börja jobba på kontoret igen, senast jag jobbade där var innan jul 2019.. Så om jag säger att det känns konstigt så förstår nog alla. Det var liksom innan pandemin. Däremot har jag på den tiden fått lite nya kollegor och ett eget kontor. Så det kommer bli toppen när jag vant mig så jag ser fram emot det ändå. 
 
Trevlig helg på er ❤

Liknande inlägg

Till top