SILVERVATTEN, FÅGELKVITTER OCH EN MITT I VECKAN UPDATE

Vardag / Permalink / 0
Galet vad dagarna bara springer fram, hinner knappt med! Har varit supertrött idag, för att jag blivit väckt av Erik två nätter i rad av att han vaknat. Vi har haft massa fåglar som suttit precis utanför fönstret och kvittrat, och ja det kan ju vara fint men kanske inte om man blir väckt flera nätter av det. När han vaknar, vaknar jag med så det har varit lite segt, och stört sömnen liksom. Kör dessutom med natural cycles, som jag skrivit om här och har jag inte fått min sömn riktigt är det inte så passande att ta tempen heller. Ett litet i-landsproblem sådär, men så får det vara ;)
 
Har dessutom börjat med massa vitaminer igen nu, och en ny sak som jag inte berättat. Med risk att få reaktioner, så kan jag berätta att jag börjat dricka kollodialt silver (silvervatten). Det finns både bra och dåliga saker med detta, men då flera i min närhet berättat det positiva med detta, så ser jag det som en möjlighet att hjälpa mitt immunförsvar på traven. Jag har tänkt dricka det, utspätt såklart, varje dag i ca en månad och se om det hjälper mig. Dessutom ska jag vara så noga som möjligt med mat och sömn för nu vill jag banne mig bli frisk! Men berätta gärna om någon av er provat silvervatten tidigare, vad är era erfarenheter isåfall? 
 
Nu ska jag stänga ner skolarbetet för idag (satt och läste igenom vårat grupparbete innan) och ladda för en ny dag på skolan imorgon. Vi har så mycket nu. Men snart är det sommarlov. LÄNGTAR. 
 
 
 

Liknande inlägg

Till top